.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت بخش دیالیزبیمارستان امام حسین نکا

شمال نيوز: بخش دیالیز بیمارستان امام حسین(ع) نکا، با مشارکت خیر حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی مازندران ساخته می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با اشاره به وجود بیماران دیالیز در این استان گفت: نکا یکی از شهرستانهایی است که بیماران بسیاری دارد به طوری که گاهی این بیماران برای دریافت خدمات دیالیز تا گرگان اعزام می شوند.
دکتر محمد مهدی ناصحی، با بیان اینکه احداث بخش دیالیز در این شهرستان اهمیت فراوانی دارد، تصریح کرد: بخش دیالیز بیمارستان امام حسین(ع) دارای  11 تخت و در زمینی به مساحت 400 متر مربع در اختیار پیمانکار قرار گرفت.
وی ادامه داد: این بخش در طبقه همکف ساختمانی 4 طبقه احداث می شود که توسط رستمی خیر نکایی پرداخت می شود و تجهیز آن نیز بر عهده دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.
دکتر ناصحی افزود : برای ساخت این مرکز حدود  350 میلیون تومان هزینه لازم است .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با بیان اینکه ساخت این بخش در6 ماه آینده به اتمام می رسد، اظهار داشت: بخش دیالیز  بیمارستان امام حسین(ع) نکا به نام شهید صفرعلی رستمی برادر خیر نامگذاری می شود .
دکتر ناصحی ساخت بخشهای تالاسمی و MS را از دیگر برنامه های توسعه ای حوزه درمان شهرستان نکا در آینده برای طبقات بالا عنوان کرد.
امام جمعه شهرستان نکا نیز انجام کار خیر را ذخیره آخرت دانست و گفت: احداث بخش دیالیز برای مردم این شهرستان ضروری بوده است.
حجت الاسلام محمد محمدی لائینی، بر تبلیغ و اطلاع رسانی امور خیر تاکید و تصریح کرد: این کار باید از سوی صدا و سیما به صورت مداوم صورت گیرد.

موافقت شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی با راه اندازی دانشکده پرستاری در بهشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از موافقت شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی با راه اندازی دانشکده پرستاری در بهشهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر محمدمهدی ناصحی با اعلام خبر بالا، افزود: در دویست و بیست و ششمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور با ایجاد دانشکده پرستاری در شهرستان بهشهر موافقت شد.

وی همچنین به موافقت این شورا با راه اندازی رشته ارگونومی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در دانشگاه علوم زپشکی مازندران، اشاره و تصریح کرد: شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور با راه اندازی این رشته با ظرفیت پذیرش 3 دانشجو برای یک دوره موافقت کرد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.